Lyžák 2014

Den první 22.2.2014 odjezd:

Ráno v ,,osm padesát” jsme se sešli na Florenci, jakmile všichni dorazili tak jsem šli na autobusovou zastávku 22, naházeli bagáž do zavazadlového prostoru sebrali rodičům děti a odjeli autobusem na hory. Cesta trvala dlouho ale ubíhala rychle. Všichni co byli natěšení na hory plné sněhu zamrzel už výstup z autobusu. Po sněhu ani památky a k tomu teplo až nepříjemně velké na únor. Poté nám pan domácí pomohl převézt věci na chatu. Musely jít děti pěšky, aby si cestu dobře zapamatovaly.

Poté co se všichni dostali na chatu, tak si vybalili potřebné věci a vrhli se na svůj oběd, pokud si ho nesnědli už v autobusu. Když už jsme byli po jídle tak byl nejvyšší čas se seznámit s dalšími účastníky, které jsme neznali, jejich jména byla Patrik a Míša, zahráli jsme si pár her a následně nato přijel Aleš s Martinou a veškerým jídlem a zábavou na celý týden. Pak jsme čekali na večeři, ke které byli Martininy těstoviny alá špagety. Zatím všem chutnalo.

Přesně v ,,osm nula nula” jsme se seznámili s tradiční, ale pokaždé jinou lyžákovou hrou, tentokrát jsme se zaměřili na HOLLYWOOD. Každý byl hercem, který si dobývá svou slávu ve světě, až na vedoucí ti byli Manažeři/Agenti, kteří nám ukazovali jak je těžké být slavným. Ještě ten večer jsme si zahráli pár her na body ,,Průchod davem ” a ,,Paparazzi” . Následně ještě novou oblíbenou hru Žabí král a pak šli všichni do hajan.

Den druhý 23.2.2014 Lyžování s výletem:

Ráno jsme se probudili do chladného rána. Venku bylo asi kolem 2 stupňů a ke snídani byly buchty s povidly a kakao. Ihned po snídani jsme se vyzubali a připravili se na svah a dostali ke svačině sušenku. Lucka tento den zůstala na chatě protože jí bylo zle. Martina, protože je moc hodná, tak nám ušetřila hodně sil tím, že nám odvezla lyže, lyžáky a snowboardy pod sjezdovku. Nás ale stále čekala dlouhá cesta na skibus, dlouhá a únavná cesta trvala asi padesát minut, ale naštěstí jen co jsme dorazili na zastávku tak nám jel autobus. Během chvilky nás vyvezl na konečnou k naší sjezdovce. Zašli jsme za Martinou, která na nás už dlouho čekala v autě na parkovišti. Dooblékli jsme se na svah, Tomáš rozdal permice a vyrazili jsme na lanovku.

Nahoře jsme si vysvětlili pravidla jak se chovat a co nedělat. Na začátku jsme si všichni ukázali, jak nám to nejde následně jsme se rozdělili do skupin, kdy hlavní vedoucí skupiny byli Aleš pro lyžaře začátečníky, Helče pro lyžaře a snowboardisty pokročilé a Tomáš pro snowboardisty začátečníky. Vyrazili jsme na svah a snažili se do konce lyžování učit základy a zlepšovat. Když už byl konec, tak jsme byli všichni hodně unavení, naše lyžařské a snowboardové vybaveni jsme si dali do úschovny u sjezdovky, abychom nemuseli tyto věci nosit sebou každý den, až na boty, ty jsme si brali sebou aby se vysušili.

Všichni už byli natěšeni do vyhřáté chaty, ale stále nás čekala cesta od skibusu zpět na chatu, která byla do kopce. Jen Berta, Martina a Tomáš jeli autem, neboť si Berta při pádu narazila ruku, což jsme zjistili po návštěvě místní kliniky. Potom co jsme dorazili na chatu tak přijel další člen Ríša. Ostatní se vysvlékli z propocených oteplováků a bund a dali si pořádný oběd v podobě gulášové polévky.

Do večeře jsme hráli hry a odpočívali. Když byla večeře hotová tak se na ni všichni vrhli, byl bramborový knedlík se špenátem a uzeným masem. Potom co se všichni přejedli tak jsme si museli nechat slehnou, abychom se mohli vrhnout na hry, ale ještě předtím se Aleš s Martinou a Luckou museli vrátit do Prahy kvůli povinnostem, ale zas přijela velká Lucka. Hry byli tentokrát, podávání pomeranče pod krkem a podávání krabičky od zápalek na nose v týmu. Pak se vyhodnotila hra a šlo se spát.

Úterý 25.2.2014

Ráno jsme vstali k snídani jsme měli uzenou polévku. Po snidani šli všichni na sjezdovku krom Helči s Míšou. Před 15 hodinou přisli všichni krom Lucky velké (ta musela jet do Prahy) do chatky. K obědu jsme si dali hovězí guláš od Helči a čaj. Po obědě byl poobědový klid.

Kolem šesté nastala večeře všech dětí oblíbený Mozeček od Lucky a Helči. Po večeři jsme odpočivali a hráli hry. Po skvělých hrách a skvělým výkonu na sjezdovce jsme šli na kutě.

Helča

Středa 26.2.2014

Byl odpočinkový den a tak jsme si ráno hodně přispali. Dovalili jsme se na snídani, ke které byl chleba vysoce posypaný sýrem. Skupinka starších dětí: Tomášek, Šimon, Berta a Honza měla velký úkol dojít nakoupit do města.

Mezitím ostatní lenošili nebo hráli hry. Vznikl ale nečekaný problém, v obchodě bylo úplně přeplněno, takže nákup trval o hodně déle, než jsme čekali. Když jsme dorazili do chaty, zbytek hladovců připravoval oběd, ke kterému bylo Rizoto – to dobré. Po obědě jsme měli chvíli klid. Následovaly zábavné hry: Hádej kdo a Kolíček.

Přiblížil se večer a nastal čas na večeři. Pochutnali jsme si na knedlíkách zalitých jahodovou omáčkou. Po večeři odjela Lucka domů a my jsme si zahráli Pepíčku pípni a šli jsme spát.

Čtvrtek 27.2.2014

Ráno jsme se probudili na snídani, ke které byly rohlíky s pomazánkovým máslem. Po snídani jsme dostali instrukce, co si zabalit a svačinu na výlet s sebou do baťůžku a mohli jsme vyrazit.

Venku bylo slunečno a teplo, prostě krásný den na procházku. Šli jsme po žluté od náměstí do kopce. Když jsme se vyškrábali k rozcestníku, změnili jsme trasu na červenou až k vyhlídce. Z vyhlídky bylo krásně vidět na celou Rokytnici a na všechny okolní sjezdovky. Udělali jsme pár společných fotek, zbaštili rohlík s Májkou a mohli jsme se vydat zpět na náměstí.

Dole jsme byli rychle, tak jsme zašli ještě do Tesca. Poté už jsme mohli jít přímo do chaty. V chatě jsme si na chvíli odpočinuli a pak jsme šli ven za chatu, kde jsme si zahráli Rybičky a Pitbula a byl čas na večeři. K večeři byla bramborová kaše s párkem. Kaše byla značně slanější, tak se více z večeře vrátilo, než snědlo. Hráli jsme Medvěda. Po dvou hrách se v chatě objevila Martina, Lucka a Aleš, Hurá!

Spát jsme šli brzy, abychom byli připraveni na druhý den lyžování.

25.2.2014 pátek

Ráno jsme vstali všichni stejně k snídaní byla sýrovo-česneková pomazánka s rohlíkem a čajem. Lucka, Helča a Aleš jeli na první ,,lano”. Odvážela je Martina na skibus a jen tak tak jsme to stihli. Mezi tím co Lucka, Helča a Aleš si dali dvě jízdy, přijely děti s Martinou. Martina jela s náma nahoru lanovkou podporovat a pomáhat na slalomu.

Jako každej rok, byla mlha, nebo pršelo, tentokrát byla mlha. Kolem poledne jsme šli do bufetu a tam jsme si mohli dát buď gulášovou polévku nebo hamburger a nebo hranolky. Každej měl teplý čaj, nahoře byla docela kosa a tak nás zahřál.

Po obědě jsme jezdili ještě asi hodinu a pak jsme jeli a šli do chatky. Přišli jsme a začali vyrábět masky na večerní párty. Kolem 6 jsme měli večeři, čínu od Lucky a Tomáše. Po večeři jsme dodělali masky a vedoucí nachystali společenskou místnost.

Nastal čas, kdy je poslední večer nejlepší zábava,vyhlášení vítězů a skvělé hry. Všechno bylo tak super, až jsme byli unaveni a šli jsme spát.

Sobota 1.3.2014 Odjezd do Prahy

Ráno jsme se vzbudili rozděleni na dvě party. Někdo se už těšil domů, jiní by si pobyt na horách prodloužili. K snídani byly čokolupínky s mlékem. Po snídani nás čekalo balení a uklízení celé chaty. Už nás čekalo poslední společné jídlo na lyžáku, byli tradiční Hot Dogy. Pak douklidit, dát věci do auta a vyrazit na autobusové nádraží.

Když přijel autobus, všechny věci jsme do něj z auta naskládali. Rozloučili jsme se s Rokytnicí a mohli jsme vyjet na dlouhou cestu do Prahy. Na Černém mostě už čekali rodiče. Nastalo loučení a nezbývá než se už teď těšit na další lyžák.

Ale před tím je před námi hodně společných akcí, na které se moc těšíme.

Berta, Helča a Tomáš

Tento zápis byl publikován Pondělí, 10. Březen 2014 v 22:08 spadá do kategorie Fotografie, Výlety. Můžete sledovat komentáře k článku na tomto RSS 2.0 zdroji. Okomentujte.