Sobota 11.7.2015 příjezd

Ráno jsme se sešli v loděnici, sbalili jsme erár a lodě. Během toho dorazil i Tonda, který nám přinesl věci, které si zapujčil a pomohl nám s vázáním lodí. Tomášovi se během vázání vysmekl gumicuk a udělal mu krvavou skobu na čele. Po ošetření jsme pokračovali v balení. Dotáhli jsme vlek na ,,Kruháč” a připojili za ,,žlutobus” se kterým přijel Václav. Konečně jsme vyrazili na cestu. Ještě v Praze jsme zastavili u nejbližší benzínky, protože jsme měli prázdné kolo u vleku.Václav se došel vypůjčit kopresor a kola dofoukl. Pak jsme pokračovali na první tábořiště. Na cestě jsme na razili na benzínku s nastavitelným tankováním, které jsme sice nevyužily ale dali jsme si pauzu na svačinu. Aby toho nebylo málo, zdrželi nás na cestě kolony traktorů. Jen co jsme je předjeli bezvadnou objížďkou, tak jsme svižně pokračovali. Dojeli jsme do Dobršína, tam jsme nabrali Bertu. podívali jsme se na stav vody a po uvážení jsme jako první tábořiště zvolili níže položené Horažďovice, kde na nás čekal Tomášek.

Rozbili jsme tábor, zahráli jsme si seznamovácí hry aby jsme poznali nové kamarády: Honzu, Jirku a Arsenie. Pak jsme si vysvětlili jak to na táboře chodí. Vyrazili jsme na dřevo jen Lucka, Helča a Berta zůstali v táboře a začaly připravovat večeři. Po rozdělání ohně jsme uvařili večeři ke které byla čína.

Po večeři jsme si představili Táborovou hru ,,Putovní Filmový Festival”, zahráli jsme si pár písniček u ohně a šli spát.

Lucka a Tomáš

Neděle 12.7.2015 Princ a Večernice

Ráno nás probudila vůně kakaa a kupovaných buchet. Po vydatné snídani jsme si sbalili batůžky, dostali jsme obědový balíček a vydali jsme se na hrozivě dlouhou cestu na hrad Rabí. Když jsme došli do cíle všichni byli rádi že sedí, a tak jsme ještě před exkurzí snědli svačiny. Pak hurá na prohlídku. Prohlídka zajímavá až vtipná, ale přesto rychle utekla. Protože cesta na Rabí byla náročná, vedoucí rozhodli, že se pojede do tábora vlakem. V táboře na nás čekal Honza. Odpočinuli jsme si a šli si zahrát první tematickou hru k filmu a mezitím se dělala večeře. K večeři byl Bertin salát. Po večeři se Hrála ještě jedna hra a pak už se šlo spát.

Dobrou noc.

Berta a Honzík

Pondělí 13.7.2015 Lotrando a Zubejda

Ráno jsem se probudili do krásného dne a posnídali lahodný chléb s epesně nastrouhaným sýrem. Čas mezi snídaní a obědem jsme si skrátili hraním her. Následně jsme poobědvali párky s červeou kaší a po obědě jsme šli hrát hry kradení vecí a T.D. následně jsme povečeřely guláš a šli jsme spát.

Dobrou noc.

Ouško a Tomášek.

Úterý 14.7.2015

Dnešní den začal tím že nás Tomáš probudil přesně o půlnoci na bojovku. Když jsme se ospalí vybelhali ze stanů tak jsme šli zhruba 1km dlouhou cestu která ústila na statku s početným zvířectvem, kterého jsme se báli více než samotné bojovky Za statkem, nás Tom pouštěl úzkou cestou směrem na hřbitov kterým jsme museli projít na příč. Někteří z nás se dokonce rozbrečeli ale, všichni jsme v pořádku došli až na konec. Následně jsme se odebrali směrem do kempu, ale cestou zpět přes statek nás čekalo překvapení v podobě vypuštěných hafíků kteří některé znás málem pokousali. Brzy na to jsme už ulehávali do svých spacáků. Budíček byl v 9 hodin a ke snídani nás čekala ovesná kaše. Den se nesl ve znamení pohádky Popelka. čemuž odpovídaly hry . Před obědem jsme hráli hru sbírání oříšků, ve dvojicích se svázanýma nohama k sobě.K obědu se podával šopský salát ala paprika. Po poledním klidu se hráli další hry a k véče jsme měli ryzoto. Po večeři jsme se snažili popelce Lucce obout střevíce a překřtili jsme ji na Fionu. Sbalili na štreku a šli spát.

Prezident a Vendy

15.7.2015 Středa – Princezna ze mlejna

V tento den jsme se vzbudili s krásným pocitem z toho, že nás už nikdy nebudou budit ti děsní kohouti.

Všichni v táboře si alespoň trochu čaje a posnídat rohlíky se čtyřmi druhy pomazánek.Poté jsme se rozřadili do posádek a vydali jsme se na vodu. Po nějaké době jsme zastavili na jednom plácku a tam jsme posvačili veku s česnekovou pomazánkou. přes jezy peřeje a kameny jsme se doplavili na místo určení.

Ve chvíli jsme začali rozbalovat tábořiště.Jakmile jsme to dostavili vydali jsme se na dřevo o kterém jsme zjistili že je mokré a tak jsme špagety museli uvařit v naší milované avii. Po jídle jsme se špinavými ešusy šli spát.

Ovčáček a mates

Čtvrtek 16.7.2015

Nebojsa a princezna ze mlejna

Už ráno bylo nechutné vedro. Zpocení jsme se vyhrabali ze stanů a šli jsme čekat na čaj který se nevařil, protože nefungovalo dřevo. Pak jsme si dali chleba s paštikou a šli vyrábět nejkrásnější dárek a skládat nejkrásnější písničku. Vedro mezitím přitvrdilo a tak jsme šli dělat bordel do umíváren. Po vyhodnocení dárků byly šlejšky s uzenim a pak bylo zase vedro. Takže jsme pro jistotu nic nehráli a šli si hrát s vodou. když jsme trochu vychladli šli jsme zazpívat písničky které měli být nejkrásnější. Potom bylo UHO. když se setmělo propuklo herní šílenství a mi šli honit lidi co na nás svítili když už jsme měli dost vrátili jsme se do tábořiště, protože jsme měli dost a šli spát.
ŠIMI A HONZÍČEK

Patek 17.7.

Pouze fotky

Sobota 18.7.

Ráno jsme vstali do nového dne. Popravdě nás vyhnalo sluníčko ze stanu.

Ke snídani jsme měli vajíčkovou pomazánku a čaj.Po snídani jsme se vydali na výlet směrem na Žižkův most s námi se vydala i naše návštěva Mudra s Janou. Jelikož bylo opravdu velké vedro tak, i když to byl krátký výlet tak byl vyčerpávající. U mostu jsme si přečetli pár zajímavostí a vydali se zpět.Po návratu jsme si dali malý test ze historie okolí. Pak následoval oběd. Po obědě byl chvilku slehávací klid, hned po klidu jsme se šli koupat na jez. Po koupání byla další hra vyprávění vtipů, následně se vyráběl nej obleček. pak se šlo znova do vody. Hned jak jsme vylezli z vody tak se začala vařit večeře. velká Lucka vzala ostatní na lekci Jógy pod jejím vedením. Po večeři jsme si přečetli kroniku a protože bylo už pozdě tak se šlo spát.

Standa a Tomáš

19.7.2015

dnes jsme se probudili a k snídani jsme měli švédský stůl. Potom jsme měli oběd. K obědu jsme měli Gyros. Po obědu jsme vyrazili na výlet do muzea v Střelských Hošticích. Po prohlídce jsme vyrazili zpátky do tábořiště. Dnešní hry se vztahovali k filmu Titanic. odpoledne jsme se ještě vykoupali a byla Večeře. K té byli fazole s chlebem . Po večeři jsme si přečetli kroniky, vyhlásily hry a šli spát.

Smajlík 🙂

20.-23.7.2015

Bez komentáře (nechť hovoří fotky)

24.7.2015

Předposlední den co nám ještě stojí stany a my si užíváme, než zase přijedeme domů. Dnešní snídaně opožděně Cornflakes s mlékem. Nechystali jsme si batůžky a vyrazili do města Písku. Eliška a Honza zůstali v kempu jelikož jim nebylo dobře. Ve městě jsme měli hodinový rozchod. Vedoucí našli restauraci a šlo se na oběd. vepřové stejky s hranolkami, eidam, smažený sýr a podobně. Pak jsme vyšli na náš nejstarší kamenný most. Udělali pár fotek, mrkli na pískové sochy a vyšli na další rozchod. Po včerejší večerní sprše deště konečně začalo být věší teplo. Richard našel spoj autobusu do kempu a tak jsme si počkali na bus a zahráli přitom Bang. Lucka, Tom a Šimon přijeli na Epesním vozíku z Teska pár minut po nás. začali jsme hrát poslední Rozhodovací hru a začali dělat večeři – Hrany. Někteří jezdili na vozíku, hráli karty nebo se nějak snažili zabavit. Po véče jsme konečně zjistili výsledky celotáborovky. Vyhrál Šimon s Arsenim foťák do vody. Poseděli jsme do 11 u ohýnku a povídali, poak ulehli do stanů a šli spát.