Sobota 13.7. Příjezd

Sešli jsme se na Palmovce, kde jsme se rozloučili s rodiči, nastoupili do Žlutobusu a vyrazili na tábor.

Přijeli jsme do Suchdola nad Lužnicí, vybalili stany, osobní věci, lodě a vůbec všechno.

Vyrazili jsme na dřevo a pak ho zpracovali a rozdělali oheň. Na něm jsme uvařili čočku s párkem. Večeře byla celkem pozdě, takže po ní už nebylo moc času na nic jiného, než si vyčistit zuby a spát.

Matyáš a Aleš

Neděle 14.7.

Ráno nás probudila Helenka a hned všechny vzala na rozcvičku. Mezitím módní policie ohodnotila pořádek ve stanech. K snídani jsme měli rohlíky s pomazánkovým máslem a čaj. Lucka nám přečetla rozdělení do týmů a určila kmenové barvy. Každý tým si vybral jméno: modří=Monster Team, zelení= Achuciachů a oranžoví=Marpohlt. Dostali jsme bílé šátky, které jsme obvázali provázkem a poté obarvili. Vyšli nám krásné originální tvary bouřky, sovy, mouchy atd.. K obědu jsme měli šopák, ale Kristýnka měla chleba s pomazánkovým máslem, protože nejí zeleninu. Nedaleko tábořiště se nachází pískovna, která je perfektní pro vodní hry.

Cesta k ní ale nebyla jednoduchá. Nejdřív se musela přeplavat Lužnice a pak se prodírat kopřivami a kapradím. Já a Richard jsme převáželi 2 lodě pro nacvičení cvaknutí. Bylo to opravdu náročné. Nejdřív najít správnou cestu, pak přenést lodě přes koleje, spustit po písku dolů a dojet za ostatními.

S loděmi jsme si zahráli cákanou, kdo nacáká víc vody za určitý čas do soupeřovi lodi a pak si každý vyzkoušel cvaknutí(pro některé to bylo poprvé). Po řádném vyčvachtání jsme se vrátili zpět do kempu. Za úkol jsme dostali postavit pořádné obydlí, bohužel prohráli zelení a tak museli na kmenovou radu při které vyloučili Lukáše. K večeři jsme měli rybí kari s rýží. Pak jsme si zazpívali pár písniček, vyčistili zuby a šli spát

Dobrou noc

Martina a Týna

Pondělí 15.7.

Den začal jako každý jiný když jedeme na štreku-polévkou z pytlíku. Následně se začal balit veškerý erární i osobní majetek a čistit camp. Poté odjela obě luxusní vozidla s luxusním přívěsem narvaným zavazadly. Následně jsme hráli různé strašně zábavné hry a po přijetí našich zkušených profesionálních řidičů jsme se nalodili.

Sotva jsme vyjeli, nastali komplikace v podobě padlých stromů a amatérských vodáků. Po zdolání těchto překážek jsme plynně dojeli na stanoviště se stolečkem, kde jsme pojedli. Po dojedení a souboji s obtížným hmyzem jsme pokračovali a po zdolání dalších četných překážek jsme dorazili do campu Majdalena, kde jsme se za dramatických okolností zabydleli.

Část z nás jela nakoupit, další část šla do lesa na dřevo. Když jsme do campiště začala se dělat večeře – couscous se zeleninou. Následně jsme pěli písně a šli spinkat.

Ríša a Honza

Úterý 16.7.

K snídani byla česneková pomazánka s rohlíkem, kterou nám připravili Ríša, Houbák a Pepa. Po tom jsme si na týmy zahráli na dřevorubce. Dva vybraní zruční jedinci z každého týmu řezali smrkovou kulatinu. Obě dvě smrkové kulatiny byly stejného průměru, takže pravidla nebyla diskriminační.

K obědu jsme měli gyros s pita chlebem. Následoval polední klid a hraní Bangu. Další týmovou hrou byl štafetový ,,běh“ při kterém jsme museli skákat jako žáby, chodit jako slepice, chodit jako volavky po jedné noze a nakonec couvat až do cíle.

Po několika prohrách prolomili smůlu zelení Achuchiáchů a na kmenovou radu šli Monster Team.Vyřazena byla Vendy.

Po večeři ke které byl Džuveč přijela Berta a odjeli Martina s Alešem, kteří s sebou do Prahy vzali i Pepu. Pak jsme si zazpívali pár táborových písniček a šli spát.

Lucka a Tomášek

Středa 17.7. Cesta do Třeboně

Jako první se ráno vzbudily Tomáš s Luckou aby připravily snídani, chleba vysoce sypaný sýrem a pro MARPOHLT a ACHUCHIACHU ale pro MONSTER tým byl jen chleba s máslem. Po snídani jsme si sbalili nutné věci k přechodu do Třeboně a dostali svačinu.Vydali jsme se na cestu plnou překážek jako silnici plnou aut, les přeplněný kousavým hmyzem a přibližně 10 km cesty. Cesta ubíhala až na těžké podmínky svižně. Jen co jsme dorazili do Třeboně tak jsme šli na oběd do restaurace. Po vydatném obědě kde se skoro všichni zacpali smažákem se smaženou přílohou jsme měli rozchod asi na 15 minut, pak jsme se odebrali na prohlídku místního pivovaru REGENT. Na exkurzi jsme se podívali na místa kde se pivo vaří a skladuje. Po exkurzi jsme šli vyluštit úkol co nám připravil Štěpán. odměnou byla lukostřelba nebo střelba kuší. jen co poslední vystřelil svou poslední ránu tak jsme museli spěchat na místní nádraží aby jsme stihli vlak co nás odveze do tábořiště. vlak byl sice dost plná ale my jsme hned další zastávku vystupovali. V tábořišti jsme se rozdělili na dřevo a vaření aby nám práce šla rychle od ruky. Ještě před večeří se hodil Matěj do vody protože měl narozeniny. K večeři se vařili těstoviny s olivami.

Tomáš a Šimon

Čtvrtek 18.7.

Ráno jsme vstali a jako vždy měla Helča rozcvičku. K snídani byl chleba s paštikou. Když se všichni najedli sbalili poslední zbytky věcí a stany a dali je na hromadu.Ano je to tak dnes přejíždíme, ale kupodivu ne po vodě ale vlakem, teda jen někteří. Pár kluků totiž jelo autodopravcem s loďmi a Richard, Berta a Helča jeli Afkou.Ti co jeli vlakem si ve městě Tábor zahráli hru a měli krátký rozchod. Někteří utratili,co měli a jiní ještě šetřili. Poté se přesunuli do campu ve kterém už čekali kluci a Berta s Helčou a Ríšou.

Poté jsme se převlékli do plavek a vzali si své vesty, hrály hru přes řeku a vyhrál docela na těsno zelený tým Achuchiachů. K večeři byla dost dobrá krupicová kaše. Potom jsme si četli kroniky.

Helča a Vendy

Pátek 19.7.

Páteční ráno bylo jako každý den krásné a slunečné. Vstali jsme a Helča s Davidem chystali snídani ke které byl rohlík s marmeládou. Nasnídali jsme se a začali jsme si balit věci do Tábora. Cca v 10:30 jsme vyrazily a po cestě udělali společné foto u kamenu. Cca 11:30 jsme dorazili do Tábora na žižkovo náměstí kde jsme si zahráli oblíbenou hru na sledování. Chvíli před 13:00 jsme šly na oběd do restaurace Na Střelnici s vyhlídkou na vypuštěný rybník Jordán. K obědu jsme si mohli vybrat buď svíčkovou s knedlíkem nebo bramborový salát s výborným řízečkem. Po obědě jsme se vydali přes rozkopanou křižovatku k obchodu Billa. Dali jsme si rozchod a jít utrácet penízky. Po rozchodu jsme vyrazili okolo Jordánu do venkovního bazénu. Kde jsme mohli řádit, ale hlavně se umýt teplou vodou. Museli jsme už do campu takže jsme vyrazili.Cesta uběhla rychle ale bylo docela vedro. Dorazili jsme do campu a holky začali vařit rizoto-to dobré. Pěkně jsme se napapali a přečetli jsme si kroniky a šli chrupkat.

Vojta a Radim

Sobota 20.7.

Ráno jsme vstali a už byly namazané chleby s pomazánkovým máslem. Po snídani jsme si zahráli další soutěžní hru-na výdrž. Vyhrál Matýsek z oranžového týmu. Pak jsme si zahráli pár her s Helčou a mezitím se vařil oběd. K obědu byly špagety s rajčatovo-masovou omáčkou. Vydali jsme se na oběd. Začali jsme jíst a všem moc chutnalo. PO výborném obědu byl polední klid. Po klidu nám návštěva: Markéta s Luckou velkou připravili supr hru. Museli jsme hledat papírky s otázkami a úkolama. Když jsme se vrátili do tábora, zjistili jsme že jsme měli všechny věci z loďáků v jednom stanu. A důvod? V loďácích bylo vlhké a mokré oblečení. Když jsme vše roztřídili byla už večeře hotová. K večeři byl guláš s chlebem. PO večeři jsme si umyly ešusy a měli soutěž kdo si nejdříve zabalí věci zpět do loďáku. Následovala kmenová rada na které Matýsek z oranžových předal imunitu Víčku ale to jí předalo Klárce a tak vyřadili Standu. Po té jsme se šli vyzubat a spát. Při tom co děti měli spát vedoucí připravili bojovku. Když se vedoucí vrátili do tábora holky nespali, tak se šli proběhnout, udělat pár dřepů a kliků a znovu spát. Když se tábor uklidnil vzbudili se všechny děti až na Týnku, která odmítala vstát. Vysvětlili se pravidla, což bylo: zapamatovat si co nejvíc z obrázku, projít strašidelnou stezku a na konci ho nakreslit. Vrátili jsme se do tábora a šli spát.

Dobrou noc Klárka a Houbák

Sobota 21.7. Den D

Je den 21.7. a začal jako každý jiný kdy jedeme na štreku. K snídani byla polévka s nudlemi. Když jsme dojedli, každý z nás si šel umýt své nádobíčku, potom jsme si dobalili všechny věci a hurá na štreku do kempu jménem Papírny. Bylo hodně singlů, ale jinak se nikdo necvak. Plavba byla OK. Jakmile jsme dojeli, zjistili jsme že RÍŠA zajistil nejlepší místo v kempu. Potom jsme začali stavět stany a vybalovat věci. Potom jel Ríša, Tomáš a Lucka Ávkou nakupovat. Po tom jsme vařili večeři, ke které byly hot dogy, které byly opravdu vynikající. Potom hrál Tom na kytaru a šli jsme na kutě.

Lukáš a Váš prezident Ríša

Neděle 22.7.

Ráno jsme vstali a čekala na nás snídaně v podobě veky, salámu, sýru a šunky. Děti s pár vedoucími se šli koupat k jezu a zbývalý vedoucí vymýšleli hru. Po kopání nás čekala svačina, ke které byl meloun. Po té byl chvíli odpočinek a připravená hra pro zbylé přeživší. Museli přinést 8 papírků a odpovědět na 8 otázek. Ale nebylo to tak jednoduché, protože vyřazené děti je chytali.Po obědě a odpoledním klidu šli všichni na hřiště. Někdo hrál přehazku a někdo blbnul a stavěl hrady z písku. Ti kteří blbli hodně se šli potom umýt od písku a zbytek šel na proutí abychom si k večeři mohli opéct buřtíky. Po véče jsme si chvíli povídali, vyčistili si zuby a šli spát.

Dobrou noc, Berta a Lucka

Úterý 23.7.

Když jsme se ráno probudili,
Pořádně jsme se zapotili.
Šimon rozcvičku měl,
Každýmu sval se chvěl.
Najedli jsme se müsli,
Mlíko (ne)bylo zkyslí.
Koupat jsme se taky byly,
Bohužel jsme se neutopili.
Potom rada kmenu byla,
Honzovi se nelíbila.
K obědu byly šlejšky,
Po nich koukali jsme z vejšky.
Hráli jsme nějakou hru,
Vyluštěte křížovku.
Podlézat máš hochu,
No tak snaž se trochu.
Pak další rada byla,
A Tomáška vyřadila.

Standa a David

Středa 24.7.

Ráno jsme vstali a zbalili jsme si věci na štreku. Ujeli jsme asi 7km, vykoupali jsme se u jezu v Dobronicích, ale museli jsme dávat pozor na pijavice. Na místě kousek od Bechyně jsme se utábořili. Byl tam klid jelikož jsme tam byly sami. Čekali jsme na Richarda, až přijede s Avkou, kde jsme měli někteří zavazadla. My jsme zatím hráli Bang !! Vedoucí jeli nakoupit jídlo a další potřebné věci. Vedoucí se převlékli aby mohli hodit oslavenkyně narozenin a svátku do vody. Klárku, Johanku a Kristýnku která měla svátek. Na konec jsme snědli večeři, zazpívali pár písniček a šli spát.

Vendy a Johy

Čtvrtek 25.7.

Ráno jsme vstali a po rozcvičce jsme měli snídani ve formě rohlíku s marmeládou. Po tom byl oběd ke kterému byla čína. Po obědě jsme hráli Bang a hru s rozděláváním ohně- NIKDO NEVYHRÁL. Pak byla kmenová rada a večeře v podobě UHA. Po večeři jsme nesoutěžně rozdělávali oheň a pak jsme šli do hajan.

Lukáš a Tomášek

Pátek 26.7.

Ráno jsme vstali k snídani jsme měli buchtičky s mákem, povidlama a s tvarohem. Pak jsme začali balit věci. Helča se Štěpánem jeli do tesca do Bechyně na nákup na oběd. K obědu byl balíček a minerálka. Po 11 přijel Václav s paní. Dali jsme lodě na vlek věci do autobusu a jeli. Žlutobusem jel Ondra s dětmi. Radim já a Richard jeli Avkou. Lucka Tomáš a Štěpán jeli autem. Přijeli jsme do Pikovic. Začali vybalovat věci lodě odjeli se Žlutobusem. Mezitím přijeli Martina s Luckou Martiny autem. Šli jsme se vykoupat do Sázavy.Pak byla večeře ke které byli špízy. Po večeři odpočinek a pak začalo křtění. Po křtění jsme se šli umýt a hned co jsme se převlékli začalo vyhlášení Posledního přeživšího. Tím byl Vojta, druhé bylo Víčko a třetí David. Zakončili jsme to povídáním a zhodnocením puťáku u ohně se spoustou dobrot a šli spát.

Dobrou noc, Helča

Sobota 27.7.

Ráno jsme se jako již tradičně probudili do prosluněného dne. Pak jsme se rozhýbali během rozcvičky a šli na snídani. K té byl tvarohovo-piškotovo-ovocný dort, který večer udělali vedoucí. Následovala ranní hygiena a pak balení věcí. Nakonec jsme zabalily všechno až na plavky, které se nám hodili při horkém odpoledni. Každý si našel kousek stínu a mohl si dát šopák. Během obídku odjel Ríša domů. Po odjezdu Ríši se vyzdvihlo menší tornádo přímo v Pikovicích na Louce a vzalo sousedům nepřikolíkovaný stan… poté co jsme sousedům zachránily stan i s karimatkou jsme lenošili ve stínu aby jsme nabrali sílu na přenesení svých věcí na vlak…Bohužel vlak měl zpoždění 15 minut tak jsme čekali dlouho v čekárně kde byl jen malý průvan. Jízda vlakem byla klidná protože se už všichni těšili domu a byli unavení. Na nádraží v hale si rodiče vyzvedli své děti a šlo se domů. AHOOOJ !!!