Klatovy 2012

První výlet v tomto roce. Výběr padl na Klatovy. Za prvé jsme tu nikdy nebyli a za druhé není nakonec jedno kam jedem, hlavně když si to užijeme. Sešli jsme se na Florenci všichni včas, což bylo trochu zákeřné vzhledem časové rezervě, kterou jsme měli. Počkali jsem si na autobus a vyrazili směr Plzeň a Klatovy. Čekali jsme nějaký sníh, ale všude bylo jen mokro. Když jsme se ubytovali, zjistili jsem, že zdejší DDM má obrovské množství všemožných hraček. Takže všechno se muselo prozkoumat a vyzkoušet. Čas přitom uběhl velmi rychle a byl čas jít spát.

V sobotu k snídani byl čaj a pečivo s “taveňákem”. Rozdali jsme si svačinu na výlet po okolí a vyrazili. Naším cílem byla rozhledna. Tam jsme samozřejmě došli, ale vzhledem k ročnímu období jsme čekali že bude zavřená, ale doufali v opak. Byla zavřená. To nás, ale nijak nerozhodilo a pokračovali jsme v procházce. Propletli jsme se zahrádkářskou kolonií až zpátky na náměstí. (mimochodem tentokrát jsme bydleli asi 5 minut od náměstí takže tradice se nekonala) Na náměstí byl krátký rozchod a pak jsme se vrátili zpátky. Děcka soupeřila v závodních disciplínách, při kterých nám ubytování poskytlo spoustu pomůcek, zatímco Aleš s Martinou vařili oběd a připravovali odpolední soutěžení.

K obědu byly těstoviny s kuřecím a sýrovou omáčkou. Po obědě chvíli klid a pak se pokračovalo v nelítostném klání. Důležité přitom bylo, jak si kdo pamatoval dopolední výlet. Nejprve bylo potřeba najít 5 barevných papírů s bodovou hodnotou 1-5, vybrat si mohl první příchozí kteroukoliv hodnotu, více bodů znamenalo v budoucnu náročnější úkol/otázku. Takže bylo potřeba vybírat s rozvahou. I pozemek DDM se ukázal obrovský a těch pár papírů se na něm dalo dobře ukrýt.

Po nalezení všech papírků s bodovou hodnotou jsme se vevnitř dozvěděli zadání skryté pod každým z nich. Tomášek vsadil na 5 z 5. Vybral si vždy nejvyšší hodnotu a doufal,že úkoly a otázky nebudou tak náročné. Pro představu, jedna z barev papírků ukrývala hodinový úkol odstupňovaný podle bodové hodnoty. Takže Pavlík hodinu nesměl používat levou ruku, Standa pokud se pohyboval musel běžet, Klárka nesměla použít levou nohu, Honzík si nesměl lehnout a sednout a Tomášek nesměl mluvit. Ne všichni uspěli. Otázky na cestu a dopravní značky, také nedopadly úplně podle představ. Mezitím dorazil Radim. Ale to už byl čas na večeři, párky v rohlíku s všelijakou přílohou.

Večer jsme se ještě lehce pokoušeli demolovat zařízení budovy, ale nedařilo se.  Taky jsme si dali Osla s Volem na zklidnění a už byl čas zalehnout.

Nedělní ráno začalo sladkým pečivem a kakaem. Trochu jsme poklidili a předbalili si, aby toho pak nebylo tolik. Došli jsme do nedalekého parku nakrmit kachny zbylým pečivem a taky se vyvětrat, aby nám lépe chutnal oběd. K obědu bylo rizoto – to dobré. Začali jsme balit, abychom stihli autobus zpátky domů. Ještě než jsme odešli jsme také vyhlásili vítěze etapového závodu. Šampion s šampusem byla tentokrát Klárka. Tak snad se budou kluci příště víc snažit.

Tento zápis byl publikován Pondělí, 23. Leden 2012 v 09:05 spadá do kategorie Fotografie, Výlety. Můžete sledovat komentáře k článku na tomto RSS 2.0 zdroji. Okomentujte.