Rumburk 2011

Dlouho jsme nikde nebyli. A to nám přišlo vážně na podezřelé. No a taky byl naplánován výlet do neznáma. Takže už je známo, že neznámo bylo v Rumburku.

Všechno začalo vtipnou historkou na autobusovém nádraží v Holešovicích. Místenky jsme pořídili včas, nicméně na jiný autobus. Naštěstí se správnou destinací a pouhým hodinovým zpožděním.

Autobusem cesta relativně utekla, ale po vystoupení se do nás opřel studený a prudký vítr. Navíc po městě asi minutu po našem příjezdu vyplo veřejné osvětlení., takž jsme šli po tmě a navíc na místo, kde jsem nikdy nebyli. To bychom ale nebyli my, abychom to nezvládli.

V DDM nás přivítala milá paní, ubytovala nás. Zbaštili jsme si svačinky od maminek, a protože bylo docela pozdě tak jsem zapluli do hajan.

Druhý den ráno došel Aleš na nákup uvařili jsme si polévku (Francouzskou), připravili si batůžky na výlet a vyrazili.

Nejprve jsme šli nejasnou a klikatou cestou městem, která přešla do lesa. Lesem po naučné stezce až na Dymník. Na Dymníku akorát otevřeli rozhlednu, tak jsme jako první návštěvníci vyšli nahoru a kochali se krajinou. Martina měla dalekohled, takže to bylo o to zajímavější.

Z Dymníku jsme pokračovali do Krásné lípy. Cestou jsme hráli klasické pochodové trio (Bomba, Tchýně, Povodeň) a Kohouta. V Krásné lípě jsme si dali sváču a krátký rozchod, který stejně všichni promrhali v cukrárně.

Z Krásné lípy jsme se z druhé strany vrátili na Dymník, kde jsme se rozdělili. Aleš s Martinou šli napřed a zbytek mohl dovádět na prolejzačkách a houpadlech. Aleš s Martinou totiž připravovali lovecká území s novými zvířátky. To se maličko nepovedlo, ale nakonec to dobře dopadlo. Poslední loviště bylo v tělocvičně v DDM.

Pak ještě večeře, nějaké hry v tělocvičně (medvěd) a zase na kutě.

Nedělní ráno se nikomu nechtělo vstávat, ale nakonec jsme museli. Gulášovka přišla vhod, pak dopoledne strávené dalším lovem, tentokrát po městě. Rychlý oběd, sbalit věci a hurá na autobus.

Cestu zpátky zpestřila akorát taška, která se nám rozletěla po autobuse, a ve které, místo aby se rozbila vajíčka, vytekla šťáva.

Tak zas příště. AHOJ

Tento zápis byl publikován Pondělí, 11. Duben 2011 v 00:00 spadá do kategorie Fotografie, Výlety. Můžete sledovat komentáře k článku na tomto RSS 2.0 zdroji. Okomentujte.