Lyžák 2015 – Deštné v O. h.

Lyžák je za námi a abyste si tu skvělou  atmosféru zopakovali, nebo zkusili pocítit, sepsali jsme každý den tak, jak proběhl. A aby byl zážitek úplný, nic není upraveno. Text je tak jak jsem ho dostal, skutečný autor je vždy uveden. Přeji krásné počtení

Sobota

Brzy ráno jsme se sešli na autobusovém nádraží na Florenci. Vybrali jsme si děti,papíry a peníze a vyrazili na autobus,který už na nás čekal. Naložili jsme věci do autobusu, zamávali rodičům a vyrazili. Cesta byla monotóní. V Hradci jsme měli krátkou čůrací pauzu a zase se pokračovalo. Jak jsme se postupně blížili k horám a sníh nikde,začali jsme být trošku nervózní. Vše se změnilo po té, co se u krajnice objevila první hromádka sněhu. Dorazili jsme do cíle, vyndali zavazadla a čekali na Ríšu, který jel autem s Bertou a Helčou. Ten nám jako hodný Láďa odvezl lyže a drobná zavazadla, zbytek už byl na nás. Cesta byla velmi náročná. Kopec,kopec,kopec,mírný kopec, hrozný kopec a cílová rovinka. Na konci už na nás čekala krásná chaloupka. Vybalili jsme si věci, dali si obídky od maminek a výzvědná skupinka (Ríša,Helča, Kóďa a Lucka) vyrazila prozkoumat nejbližší obchodní centrum. My ostatní jsme si mezitím zahráli pár her v kulatém kolečku. Pak dorazil nákup,který jsme společnými silami odnesli a uklidili.Vysvětlili jsme si co smíme a co nesmíme a zopakovali základní pravidla slušného chování. Pak už byl večer a čekala nás první večeře. K té byly víborné Kóďovi řízečky se zelenou br.kaší. Následoval odpočinek, večerní hry a já jsem děti seznámil s celolyžákovou soutěžní hrou. Pak jsme si vyčistili zuby a šli do hajan.

sepsal Tomáš

Neděle

Ráno jsme se probudili . K snídani jsme měli úžasnou hrachovou polévku kterou nám dělal Ríša s Bertou. Ihned po snídani jsme se vyčistili zuby a připravili se na svah. První den jsme si museli vzít lyže a snowboardy, další dny jsme už nemuseli měli jsme pod svahem úschovnu. Cesta trvala asi půl hodiny a pak jsme jeli skibusem. Lucka s Tomášem zařizovali permice a úschovnu. Rozdělili jsme se do skupin Lucka s Kóďou meli na starosti lyžaře, Helča Bertu a Tomáš Kryštofa. Po tom co jsme se rozdělili jsme konečně mohli na pomu a přejet na lanovku. Kolem poledne přijela Monika se Samem dali jsme Monice klíče a my se šli najíst. K obědu jsme měli výborné rohlíky s máslem šunkou a sýrem nebo s paštikou. Po obědě jsme si ještě zajezdili a pak jsme šli do úschovny ponechat lyže a snowboardy až na boty, ty jsme si brali sebou aby se vysušili. Cesta na chatu byla pomalá unavující ale zvládli jsme to. Přišli jsme do vyhřátě chaty a šli se osprchovat. Do večeře jsme hráli hry a odpočívali. Když byla večeře hotová tak se na ni všichni vrhli, byl bramborový knedlík se špenátem a uzeným masem. Potom co jsme dojedli sme měli povinný odpočinek.Po odpočinku jsme si zahráli hry, Tomáš vyhodnotil hru a šli jsme do hajan.

sepsala Helča

Pondělí

V pondělí ráno jsme se probudili do uplakaného rána. Počasí bylo pod psa a my si říkali, že nám ten týden pěkně začíná. Nedalo se nic dělat, hned po prvním dnu lyžování jsme si museli udělat odpočinkový den. Celé dopoedne se neslo v duchu všelijakých her, stolního fotbálku a volné zábavy. Po obědě (špenátu a knedlíku s uzeným masem) se počasí umoudřilo a tak jsme se vydali na procházku za krásami Deštné a jejího okolí. Je to tam mooc krásné. Na chatě na nás čekala večeře, kterou jsme po šestikilometrovém pochodu po kopcích vřele přijali a náležitě se nadlábli. Následovala pauza pro naše zlobení a trampoty a kolem osmé jsme se sešli v společenské místnosti, abychom si zaahráli pár her a zamíchali tak výsledky celolyžákové hry. Toť naše pondělí.

sepsal Richard

Úterý

Ráno jsme se vzbudili všichni natěšení na sjezdovku. K snídani jsme měli polévku s chlebem. Po snídani jsme se už převlíkli do věcí na svah a vyrazili na skibus. Skibus nás zavezl až k sjezdovce, tam jsme se rozdělili do skupinek a začali jsme jezdit. Počasí nám přálo, kopec byl zasněžený. Jezdili jsme až do oběda. K obědu byl rohlík s česnekovou pomazánkou a s čajem. Po té někteří odpadlíci vyrazili do chaty a někteří ještě hodinu jezdili. Když jsme se všichni sešli v chatě, měli jsme až do večeře volno: Mezi tím přijeli Martina, Aleš a Majda. To bylo milé rozptýlení. K večeři byl guláš s knedlíkem anebo s těstovinami, každý si mohl vybrat. Po večeři jsme si zahráli dvě soutěžní hry, „zabili“ další nestvůry, a protože jsme druhý den toho měli hodně naplánovaného, vyčistili jsme si zuby a šli spát

sepsala Berta

Středa

Ráno jsme jako vždy něco málo posnídali. Pak jsme si zabalili batůžky a do nich si zabalili:plavky,ručník,igelitku,mýdlo,šampon a svačinu a mohli jsme vyrazit do bazénu(ovšem až na Kóďu, Ríšu a Tomáše).

Došli jsme na bus a vyrazili směr Dobruška a Rychnov nad kněžnou. Po příjezdu jsme si dali nějakou tu soutěžní hru a vyrazili na oběd. Aby nám po tom obědě trochu slehlo,dali jsme si rozchod.

Po rozchodu jsme konečně vyrazili do bazénu, ve kterém nás opět čekalo nemilé překvapení-zákaz kraťasových plavek. S touto překážkou jsme si, ač někteří neradi, poradili a mohli jsme začít blbnout. Čekala na nás divoká řeka, výřivka, bazén, tobogán, pára i aromapára. Všude jsme se dostatečně vyblbli a dvě hodiny utekly jako voda. Nesmíme zapomenout ani na skupinku, která se během našeho bazénování vydala na nákup(Berta,Helča,Richard a Kóďa).

Po bazénu jsme si dali další soutěžní hru a pak jsme vyrazili směrem domů. Cesta utekla rychle (nám autobusákům určitě, Ríšovi a Kóďovi o něco déle-cesta do kopečka jim dala trošku zabrat, až nakonec museli nasazovat řetězy). Po návratu už na nás čekala skoro hotová večeře v podobě kuřecí číny,kterou nám připravila Martina. Po véče jsme si zahráli několik her, samozřejmě nesměl chybět ani boj s obludama. Pak už jsme si jen vyčistili zuby a šli do hajan.

sepsala Lucka

Čtvrtek

Ráno většina lidí s nadčením vstala až na výjmky. K snídani nás překvapili spoustu rohlíků s rúznými pomazánkami. Když všichni s chutí dojedli vydali jsme se obtíženi na svah opět až na pár vyjimek. Když už měli všichni dost a nohy nestačili mohli jsme si vybrat co si dáme k obědu což bodlo a několik neštastníků včetně mě vydalo připravovat menší spíchlí biatlon. ale kvůli vyčerpání jsme nahoru nedošli takže pro nás musel jet richard kvůli kterému jsme nandavali řetězi a trvalo to dýl než pěšky. Po tom přijeli ostatní skybusem který si museli přivolat jsme si biatlon se starou puškou a pár plechovkami zahráli. Pak byl pro jistotu nějaký klid. Večer byli rudé špagetolazaně, které se ještě dali přežít a po nich hra házení vylepšeních vajec z okna rád což byla nejvíc vyčerpávající hra za celý den protože byla jen jedna izolepa a to byl boj a pak už asi nic rád bych poznamenal že za celý den nedošlo k úrazu.

sepsal Šimon

Pátek

Sobota

Tento zápis byl publikován Neděle, 22. Březen 2015 v 23:14 spadá do kategorie Fotografie. Můžete sledovat komentáře k článku na tomto RSS 2.0 zdroji. Okomentujte.